Kontorhelt Søkes – trives du med å du holde orden og koordinere i hverdagen?
Vi søker nå en dyktig Administrasjonsleder som ønsker å vokse i og med selskapet. Vår dyktige kontorleder skal nå gå av med pensjon etter mange år med solid arbeid. Vi søker derfor en engasjert og kompetent person som kan overta og videreutvikle denne viktige rollen.
Arbeidsoppgaver:
- Administrasjon, kontordrift og noe personalledelse
- Koordinering av daglige kontoraktiviteter og støtte til ledelsen
- Planlegging og gjennomføring av interne prosjekter og arrangementer
- Sikre god kommunikasjon og samarbeid mellom avdelinger
- Optimalisering av administrative rutiner og prosesser
- Håndtering av inn- og utgående fakturaer samt klargjøring av billag til lønnskjøring
- Sentralbordansvar og kundehåndtering
- Controller-oppgaver og digital effektivisering
- Miljøskapende tiltak som også inkluderer å bidra bl. a til onboarding av nyansatte
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning innen administrasjon, ledelse eller tilsvarende
- Erfaring fra administrativt arbeid og kontorledelse
- Gode lederegenskaper og evne til å motivere og engasjere ansatte
- Sterke organisatoriske ferdigheter og evne til å håndtere flere oppgaver samtidig
- God økonomisk forståelse og erfaring med enkle økonomioppgaver
- Tydelige kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig
- Proaktiv og løsningsorientert
- Det er en stor fordel om du har erfaring fra entreprenørbransjen
Personlige egenskaper:
- Målrettet med gode planleggingsevner
- Gode lederegenskaper som bidrar til motiverte og engasjerte medarbeidere
- Evne til å se hver enkelt og bidra til utvikling og mestring
- Strukturert og sørger for ryddig og riktig påkrevd dokumentasjon
- Fleksibel og trives med varierte arbeidsoppgaver
Du er alltid klar til å bistå der det trengs og ta i et ekstra tak for å sikre effektivitet og fornøyde kunder
Du er en engasjert lagspiller som bidrar til et positivt arbeidsmiljø . Du ser verdien i å jobbe sammen mot felles mål og støtter dine kolleger for å oppnå suksess.
Hvorfor velge oss som din arbeidsgiver? Hos oss får du en spennende og variert stilling i en bedrift som ser fremover. Du vil ha muligheten til å påvirke din egen arbeidsdag og bidra til vår felles suksess. Vi tilbyr gode muligheter for personlig og faglig utvikling, og du vil ha friheten til å forme din egen karrierevei. Vi har konkurransedyktige betingelser som belønner din innsats, og et godt arbeidsmiljø med kolleger som verdsetter samarbeid og trivsel. Du vil også ha stor grad av fleksibilitet til å forme din egen rolle og bidra med dine ideer og initiativ.
Kjenner du deg igjen i denne beskrivelsen? Vi ser frem til å høre fra deg
Søknadsfrist: 18.05.2025
For mer informasjon om stillingen, kontakt vår seniorrådgiver i Adecco Select, Hilde Bolstad: 481 44 303 |